ant2602 Gamzeburak kader ortağım 😂😂 şekerim yok benim normal çıkıyor sadece büyüyoruz anne o yüzden acıkıyorum diyor. Sabahları yine iyi durumdayım 6 da kalkıp yiyordum en azından şimdi 8 i görebiliyorum
Kucugum51 Normal canim bende öyleyim nasıl olacak ınan hıc bilmiyorum cocuk buyudukce o kdr daha fazla acıkıyorum 😁