Zeynep15_kls Meraba hanımlar burda hep doğum hikayeleri okurdum ve bende doğum yaptığımda buraya yazacaktım. Ve ben yazmaya geldim. Öncelikle gebeliğim boyunca hiç bi sıkıntımız yoktu herşeyimiz yolundaydi fakat 7. Ayda ellerim ve ayaklarim şişmeye başladı 8. Aya girerken parmaklarimda uyuşmalar oluştu ve 21 eylül cumartesi gecesi baş ağrısıyla başlayan uykusuz bir gece ve pazar gecesi sabaha karşı gebelik zehirlenmesi ve yüksek tansiyonla beraber getirdiğim nöbetle hastaneye kaldırıldım hastaneye gittiğimde tansiyon 170'lerdeydi hastanede ilk müdahale bebek için ciğer gelistirici iğne ve bir sürü iğne serum hap... nihayetinde tansiyonum düşmüştü fakat bebeğim ve ben tehlikedeydik o nedenle 23 eylül de suni sanci ile doğumuma karar verildi ani doğum karari nedeniyle tansiyonum tekrar fırlayınca sezeryana alındım. Minik mucizem geldi sabırsız kuşum. Ve şuan 15. Günümüz 💕
Zeynep15_kls Bserappp küvezde 6gün kaldi kilo almadi küvezde ama durumu iyi olduğu için çıkardılar küvezden hamd olsun normal odada bi kaç gün takibi yapildi orda kilo almaya başladı
Zeynep15_kls annevebebek17 saolun Allah razi olsun küvezden çıktı çok şükür 2010 gr doğdu ama doğum şişlikleru gidince 1800 gr düştü