Bertug-Tugberk-Mom Arkadaşlar selam, nasılsınız tanışalım ? Kaçıncı haftalardasınız nasıl geçiyor? Gebelik okuluna giden var mı?
Deletedmom0810 Bertug-Tugberk-Mom 11. Hafta ❤️ Sabah kusmaları devam iştahsızlık devam 👼🏼 Sizlerde nasıl geçiyor 👼🏼 Gebelik okuluna gitmiyorum 🙏🏻
Bertug-Tugberk-Mom Gulcan26 Bende iyiyim çok şükür 😊 29. Haftadayim 🧿🙏 cinsiyet ne🥰 hangi hastaneye gidiyosun?
Gulcan26 Bertug-Tugberk-Mom şehir hastanesinde samet bey e gidiyordum şimdi yunus emre ye geçtiği için oraya devam edeceğim. Daha belli değil malesef :) siz hangi hastaneye gidiyorsunz bellidir artk sizin cinsiyetiniz :)
Bertug-Tugberk-Mom Esrabklmz Maşallah 🧿sağlıkla kucagimiza alalım insallah🙏 hangi hastane ve doktor ?
Esrabklmz Bertug-Tugberk-Mom aaa süper denk gelmiş o zaman 😂 günlerimiz de yakın belki karşılaşırız bi gün 😂 benim 22 Ekim kontrolüm senin ne zaman
Bertug-Tugberk-Mom Gulcan26 batıkent ümit talat beye gidiyorum. Samet beyi çok duydum 🤗 benim bebişim erkek 😊
Bertug-Tugberk-Mom Deletedmom0810 Maşallah 🙏🧿 gebelik okuluna aslında hamile arkadaş edinmek için gitmeyi çok istiyorum ama fırsatım olmuyo 😑
Deletedmom0810 Bertug-Tugberk-Mom bizim eskişehirli anneler diye whatsapp grubumuz var oraya katılabilirsin arkadaş edinmekse istediğin 😘🥰
Bertug-Tugberk-Mom Deletedmom0810 Olur vallahi katılırım 🙃 bebisler doğduktan sonra da sosyal oluruz hem biz hem çocuklar 🤗 nasıl yapıcaz?