Emr bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. Bence hiç belirti arama kesin hamileyim dedirten bir belirti olmadı. Adetim geçeli 1 hafta oluyor şimdi gögüs lerim acısını hissediyorum. Ara ara karnıma sancı giriyor. Adet öncesi tek belirti adetim in rengi açılmıştı. Gönlüne göre olsun inşallah