[silindi] bende ikiz gebeydim. İlk hafta tek kese vardı ama kese çevrende yoğun kanama var dedi sonraki hafta aaa kan pıhtısı olarak gördüğüm ikinci keseymiş dedi tabi ben şok. Nasip olmadı onlar gitti ama şuna çok şükür yine hamileyim minik minnoş kızım geliyor. 5+2 de kese 6+5 de kalp atışını duyduk 🤲🏻