Ser_mus_zey Poncik77 ödeme yok devlet hastanesinde normal kan veriyosunuz 15 gun sonra sonuclar cikiyo gidip hastaneye doktorumdan ogrenicem sonuclari
EsilaninAnnesi61 Ben yaptirmadim daha dogrusu gerek duymadim cunku bi hastaligi olsa aldiricam mi hayir tabiki de oyuzden su anda yaptirip da kafami takmama gerek yok bence