Merve9335 Selamlar 30.haftadan🤗 Baştan beri kızımızın ismine Elif Asel olarak karar verdik.Fakat herkes ikisi de eski isim Asel i bari değiştirin diye diye beni soğuttular.Son zamanlarda aselinde çok olması beni soğuttu aslında.Elif isminin yanına siz ne önerirsiniz ?
Aslgly Merve9335 benimde kız kardeşimin ismi olmasaydı Elif koymayı çok isterdim. Elif Lina olabilir :)
elifayse Biz sadece Elif koycaz inşallah 38 haftaligiz , banada herkes eski isim diye diye soguttular , ama eşim vazgeçmiyor ikinçi ismide istemiyor 🤷♀️
Elifylcnlr elifayse inatçı bir kızınız olucak o zaman 😊benim adım Elif ve hangi elifi tanıdıysam inatçı 😉 ama çok naif bir isim bence sağlıkla büyütün inş