Sule6206 benim ilk gebeliğimde malesef yolk saç olmasına rağmen bebek oluşmamıştı. 9 haftama kadar bekledim artık yolk saçta sağlıksız büyümüştü 5mm olmuştu kürtaj olmak durumunda kaldım. İkinci hamileliğimde 5.haftada keseyi 6.da yolk saçı 7.de bebeğimi görmüştüm (vajinal ultrasonla). Daha erken sizin için galiba. Vajinalde kese 16 mm olduğunda bebek görülmesi gerekir demişti doktorum abdominalde 24 mm. Kesenizin boyutuna göre tahmin yürütebilir doktorunuz.