Yasemin345 organik boyalarla falan boyatıyor millet ama ben biraz pimpirikliyim bu konuda oje sürmüyorum makyaj çok nadir dışarı çıkacaksam az yapıyorum kimyasal şeylerden uzak durmaya çalışıyorum ama önemli olan kendini iyi hissetmen kendini böyle kötü hissediyorsan doktoruna sorup organik boyayla boyayabilirsin bence çünkü hamilelikte insan çirkinleştim psikolojisine giriyor sinir stres üzüntü daha zararlı bebeğe