Halee0606 Her ay 3 gün önce adet oluyordum ama bu ay olmadım 1 gün geçti . Test aldım hem normal hem de erken hamilelik testi ama negatif çıktı. Uyku ve göğüs hassasiyetim de var .
ecemtmr Halee0606 canım benım erken gebelıkle 2 gun gecıkmede cıkmadı 4.gun gecıkmede erken gebelık testınde sılık cıkmıstı belırtılerımde gogus hassasıyetı ve uykuydu ınsallah vardır stres yapma bekle.
Deniz_1987 Halee0606 bende aynı durumdaydım 3.cü gün geçince test yaparak öğrendim ama kan testiylede öğrenebilirsin, rica ederim😊