Babba Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ama çatı muayesinde acıması normal açılma yok sancı yok durduk yere el sokuyorlar🙈 ama ben normal yaptım yani o ağrı ve sancıyla emin ol çocuk gelirken hiç ama hiç
Hissetmiyorsun sadece çektiğim sancı oda bebek doğana kadar o doğuyor ya sanki ananın karnından yeni çıkmış gibi bi rahatlama yaşıyorsun sancın anında bitiyor dikiş kısmında bile beni uyuşturmadılar zerre acımadı Doğum esnasında alt taraf Allah tarafından uyuşuyor. Yani sana şunu söylim. Normal Doğum anne sağlığı içinde bebek sağlığı içinde çok iyi birşey. En azından normal Doğumu dene olmazsa sezeryan. Sezeryan ağrısını da Doğumdan sonra yaşıyorsun günlerce belki haftalarca. Ama normal Doğum sadece Doğum anına kadar çektiğin sancıyı yaşayıp Doğumla birlikte tüm acın yok oluyor. Başkalarının Doğum hikayelerini asla dinleme tavsiyem olsun. Herkesin Doğumu bir olmuyor. Bebeğin zaten sana yardım edecek Doğum esnasında😊 Rabbimin en güzel mücizesi. Korkma dua et🤲🏻