ozgens Bence içmeyin. Şekerli bi içecek. Çok kilo alırsınız . Ve kanda şeker arttığında vücut kendini korumaya alıp vücudunuzda su tutacak. Yani bu tarz şekerli içecekler süt artırmak yerine zamanla süt azaltır. Türkiye’deki süt artırıyor adı altında satılan hiç bir içeçek süt artırmıyor çünkü hepsinde şeker var.Sürekli emzirip dengeli beslenirseniz ve yeterli su içerseniz sütünüz zaten bebeğiniz için yeterli üretilir.