Dilankenger 16+2 deyiz. Dün kızımız olacağını öğrendik. Eylül ismini düşünüyoruz ama yanına bir isim koymak istiyorum . eylül erva vardı aklımda ama kuzenimin ismi erva . fikir verir misiniz lütfennn
Dilankenger Merve-123 eylül ada güzel bir isim . eşime de sormam lazım . isim konusunda eşimle çok ortak noktada buluşamadık . sadece ikimizin de aklına yatan isim eylül oldu . sizce nevra ismi nasıl . nevra isminin yanına yakışan bir isim var mı
Nesibeferit Dilankenger bnde eylül koyucam inşallah Son aydayım. Bende ayni şekilde yanına isim koymayı düşündüm ama vazgectm sonra tek isim olsn dedim