Mrveyman seninle aynıyız desene haftalarımız ve bebeğin durumu falan bakalım önce kim gelecek 😁 Bana haftaya yapicam dedi alttan cati muayenesini ama nst 'ye bagladi gayet iyi dedi. Bana geçen hafta acil de yaptılar çatı muayenesi ama Böyle bi acı yok inanılmaz derecede acıdı erkek doktordu zaten bi anda habersiz bi şekilde daldırdı parmaklarını. Iki saat sonra da zaten kanamam oldu neyse ki normal bi duurmmus