Foto03 37aysgl yalancı sancılar başladı bende bacağıma kramp giriyor bel ağrısı oluyor geceleri falan yürüyüş yapıyorum hergun öyle biraz iyi geliyor
Beyza1234r Aleynaqa bendede aynı şekilde şuan 30 haftaya giricez çok bel ve sırt agrım oluyor ve saanki her an adet olucam gibi hissediyorum o agrı var ama normal bu haftalarda int baktımda normal diyor
Zeynep1080 Foto03 osteocare verdi doktorum bana bu Ağrılar için, magnezyum kalsiyum d vitamini felan var içinde ,akşamları yemekten sonra 1 tane içiyorsun . Tavsiye ederim bana fayda etti, 1 aylık 55 TL fiyatı
Foto03 37aysgl rahim doğuma hazırlıyor kendini ya bebegin de yeri daralıyor iyice zaten artık tekmeleri canımı yakıyor 😥
Ozgeozcanbora 37aysgl evet bende aynı ağrıları yaşıyorum cnm 30 haftalık bnmde arada oluyo sanki böyle adet olcakmışım gibi ağrım oluyo bacaklara vuruyo bazen korkutuyo bu ağrılar beni de
37aysgl Ozgeozcanbora bende korktum canım peki doktoruna sordun mu normalmiymiş erken doğum belirtisi felan yazıyo bazı postlarda Allah korusun 🙏🏻
Ozgeozcanbora 37aysgl gittim nst de sancı fln çıkmadı rahim ağzıda ii dedi bi sorun yok dedi magnezyum verdi cnm ama geçmiyo ara ara sğrıyo nedendir bilmiyorum bide akıntım oluyo bazen sen dede oluyo mu
shsn 37aysgl bende oldu 5 gün falan adet olacak gibi yoğun bir kasık ağırısı ve bel ağırısı yaşadım. doktorumu aradım normal mi diye gelmen lazım görmeden yorum yapamam dedi . gittim kötü birşey yok allaha şükür ama genede için rahatlaması için bir doktora görün istersen.
37aysgl Ozgeozcanbora akıntım hep var canım benim acaba enfeksiyon olalir mi diye düşünüyorum kötü kokulu akıntımda yok
Ozgeozcanbora 37aysgl inşallah sağ salim doğum yaparız cnm insan korkuyo en ufak bi ağrıda bile bide sürekli hastaneye de gitmek istemiyorum ama pimpirikleniyorum işte kafamda hep en kötü senaryo var hayırlısıyla 1 ay daha geçse çok korkmycam da şuan küçük baya
37aysgl Ozgeozcanbora amin canım inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi bu evhamlar doğurana kadar yiyip bitircek bizi