secil_16 ben yıllardır yaptırıyorum. Burada ağrıyor ya da yok hiç ağrımıyor demeyenlere bence itibar etmeyin. Çünkü acısı kuaförden kuaföre, dönemden döneme değişebiliyor. Yıllardır yaptırdığım için çok alışkınım pek canım yanmaz; ama örneğin geçen ay yaptırdığımda ağrımamıştı, son yaptırdığımda çok acıdı. Ama kesin olan bir şey var ki acısın ya da acımasın sonunda bir süre rahat oluyorsunuz.