Mom_elif leke kremi kullanmiyorum henuz ama catlaklar icin uzun bir arastirmadan sonra ve instagramdaki mühendisinoglu sayfasinin da yardımıyla frei öl markasinin hamileler icin catlak yağını aldim sabahlari onu sürüyorum. Yatarken ise organik hindistan cevizi yağı aldim onu suruyorum ben. Lierac jel formunda olduğu ve içindeki kimyasallardan dolayi pek de oneren yok. Zaten onemli olan o bolgeleri nemli tutmak ki yağlar bu konuda cidden başarılı. O kadar para vermeye gerek yok bence. Naçizane fikrim🤗