elifzeynebinannesi Tgceyvz canim ben zeytinyagini ilitip ilk asitiği kacinca şişeye dolduruyorum, onu suruyorum, 37 haftalik hamileyim, sukur gobegimde catlak yok, ama kasıklarımda var, oralara surmemistim, bebek yagi, kako yagi, hindistan cevizi yagida surebilirsin..
Cigdem07 Tgceyvz Badem yağı ve Frei öl kullandım yine de çatladım biraz genetik bi durum canım :) ama kullanıp çatlamayanda var değişiyor . Gögüs kremi olarak lansinoh kullanıyorum . Önümüzdeki ay dogum olacak bakalım inşallah emziririm.