HiraNisa
Al benden de o kadar bilmeden gitmek daha iyiymiş sanirim Allah bizi evlatlarımıza evlatlarimizida bize bağışlasın inşallah Çevremdekiler 2. Doğumun daha iyi geçtiğini söylüyor inşallah öyledir. Sende Doğum dan sonra yazıp bilgilendirirsen bizleri sevinirim.