belinay13 Kizlar yuzuk testinde bi kiz bi oglan cikiyor bi kizim var ama bide sonra kurtajim oldu simdi yeniden hamileyim ne olcak simdi sizlerin ciktimi 😅
Aslgly belinay13 bende hep erkek çıkıyordu önceden yaptığımda. cinsiyeti öğrenmeden de erkek çıkıyordu ama kızım olcak :D
Deniztuba Ya ben çevremde ki bütün hamilelere yaptım doğru çıkıyor bir bende yanlış çıkıyor anlamadım gitti tabiki bu işin eğlence kısmı ama insan bi acaba diyor ama 😂
Cilek_kentli belinay13 Bana da yapılmıştı. 3 Çocuğun olacak ilki kız diğer ikisi erkek dendi. Şu an ilk hamileliğim kızımız olacak😂😊