AycanUzun o 16.hafta gelmez biliyoruz 😅 Hatta sen en iyisi 20.haftayı ( ayrıntılı ultrasonu bekle) diyen doktorla hiç zaman geçmez. Ama bekleyeceğiz,sabrın en güzeli. Benimde her belirtim erkekti hatta top gibi karnım var gören erkek diyor ama kızım olacak 😌 Hurafelere abuk testlere aldanıp gönül bağlamayın,sonra üzülün istemeyiz 🌸