1998_22 benim de bugün kontrolüm vardı 7+1 olduk normalde bugün sabahtan gittim ilk baş baktı çok görünmedi dedi su iç tuvaletin gelsin iyice dedi ilk 3 ay çok sıkışmış şekilde gel o zaman daha iyi belli oluyor dedi ben çıktım su içtim falan 15 20 dk sonra tekrar gittik yanına bu sefer göründü çok şükür ancak bebek 6 haftalık dedi 1 hafta geriden geliyor dedi benim adetim de düzensizdi o yüzden büyük ihtimal geç döllenmeden kaynaklı olabilir geçen hafta kese 17.95 falandı bu hafta 24.56 falan olmuş büyümüş yani ama kafam çok karıştı araştırdım baktım daha da canım sıkıldı Allah’a emanet ettim artık rabbim nasip ettiyse bizim olur allah büyük iyi düşünelim iyi olsun rabbim ne derse o 🤲🏻🙏🏻😇