Lindam Nisaa11 bunda bişey yok ki . Şekeri olan gebeliklerinde bebeği iri olan anne adaylarını yönlendiriyorlar bu birime
Lindam Nisaa11 maşallah canım 4 kiloyu bulursa sezaryene alırlar normal Doğum riskli ve zor oluyor diye. Burda başka bir hanımefendinin postu vardı onda da diyabet vardı 37 haftada 4 kiloymuş bebeği sezeryana alınmıştı. Bebek için en iyisi hangisiyse o olur korkmayın sezeryan bile olsanız bebeğinizin sağlığı yerindeyse sorun yok
Nisaa11 Yubu evet olduğunu söylediler ama dağ önce hiç çıkmadı doğuma yakın çıktı. İdrarda enfeksiyon, protein fazlalığı, gebelik şekeri tokluk yüksek çıktı. Ne olacak hiç bilmiyorum doğuma da az kaldı. Korkuyorum da biraz.