Bugün kontrolüm vardı başka bi doktora geldim gelişimi gayet iyiymiş çok şükür daha önce doktor 2 hafta geri söylüyodu öyle değilmiş 😀 bebişim 15 16 haftaya uyumlu gidiyomuş. Sizden ricam bakar mısınız sizce cinsiyeti neye benziyo hem eğleniriz 😀
https://imgyukle.com/i/ECGvRj 💜