NurEto Deletedmom124 zaten yok dedim çünkü hormon değerim le olması çok zor dedi doktor ama umutlanmıştım az da olsa yokmuş zaten
NurEto Tugce1803 tam duygusal moda girecek izin vermiyor gülmekten karnım ağrıyo sonra diyoki zorumuzdan napacamızı şaşırdık 😂
NurEto Tugce1803 aynen her ay ağlıyordum ağlamayın diye s3bekliğe vuruyo bu sefer demedim kan verdim diye ümitlenmesin oda napalm vardır Bi vakti saati rabbim bizede nasip eder inş 😊
DiplomaliEvHanimi Ayse1995 ilk gebeligimde cok yaptim hevesim hep kirilmisti. Kurtaj olduksan sonra tovbe ettm teste ❤️ 15ini bekliyorum esim o gun izinli doktora gitcez diren canim Persembe 1.20di
Ayse1995 @NurEto Aynen öyle canım ben test yapmadım adet sancm başladı diye ağlamaya başladım şimdi çok zor bu işler🙃
DiplomaliEvHanimi Ayse1995 🙄vala dun gece bas donmem oldu ayran ictim tansiyonum dustu. Sag kasigimda yanmam oldu esim ovdu. Alt karnim gergin. Gogusler aldi basini gidiyo sukur ishalim kesildi ayaklarim usuyo. Ararsaaan daha cok bulursun 😂
DiplomaliEvHanimi NurEto hayirlisi canim. Ama gelmez beklemek zorunda kalirsam sokturucu verir kullanirsam bu ay bosa gidecek 😞 “Ha ocakda söktürücü kullandim subat 7de adet oldum sonra hamile kaldim belkide yarari oldu rahmimi temizledi bi yonden de oyle dusunuyom
Elif42 NurEto aklıma geldikçe sana hep dua ediyorum insallah tez zamanda hayirli saglikli bir evladin olucak hep böyle düşün lütfenn 💕
NurEto Elif42 canımmmm Allah razı olsun öyle düşünüyorum zaten rabbim kurban olayım vardır Bi bildiği 💕