Ozlem2634 Merhaba sevgili anneler ☺️ Sonunda bende miniklerimi sağlıkla kucağıma aldım. Doktorumuzla beraber 01.10.2019 da spinal sezeryana karar verdik. Sabah yatışım yapıldı nst ye bağlandım heyecanlı ve gergin bekleyiş başlamıştı. Saat 1 e doğru ameliyathaneye götürülmek üzere hemşireler odadan aldılar. Ameliyathaneye girdiğimde okadar gerildim ki spinalden vazgeçtim genel istiyorum demeye başladım. Ordaki anestezi uzmanı böyle bir anı kaçırmamam gerektiğini bebeklerimin ilk çıkışını görmenin mükemmel olduğunu eğer kötü olursam genele döneceğine dair söz verdi ve beni ikna etti. Damar yolum açıldı oturur pozisyonda belime iğne yapıldı (hiç acı hissetmedim zaten gerginlik merak heyecan derken iğneyi düşünmüyorsun bile). Sonra hemen yatırdılar ve sonda takıldı ayaklarım ısınmaya başladı yavaş yavaş 1-2 dkka içinde tamamiyle hissizleştim. Doktorum geldi ve işlem başlamıştı. Yapılan tüm dokunuşları hissedip acı hissetmemek aynı dişçide ki gibi bir his insan bir garip oluyor😳 Spinal tansiyonu düşürüyormuş yavaş yavaş tansiyonum düşmeye kulaklarım uğuldamaya başladı hemen söyledim ilaç verdiler 10-15 sn içinde kendime geldim. Ben stresimi atabilmek için devamlı konuştum bebekler hakkında onlarda devamlı bana soru sordular biz böyle konuşurken bir anda herkes aynı yere bakmaya başladı çıktımı dedim evet dediler ama ses yoktu neden ağlamıyor bir sorun mu var kötü birşeymi var derıen çok tiz bir ses duyuldu 13.28 de minik oğlum doruk 1960 kg ile dünyaya geldi. Hemen sağlık kontrolu oldu ve yanıma getırdiler ona daha tam bakamadan 13.30 da diğer miniğim çınar 2430 kg ile dünyaya geldi. Onunda sağlık kontrolü yapılıp yanıma getirildi. İkiside sağlıkla geldiler. İnanın mükemmel bir his iyiki genel anestezi olmadım. Benim sonrası biraz zor oldu 2 tane miyomum vardı ve doktor birini aldı diğerini çok kanamam olduğu için alamadı. Benden size tavsiye spinal çok baş ağrısı yapıyor bunu atabilmek için bol bol kahve ve su için ve gaz ağrıları dikiş ağrıları tüm acılar 1 haftaya geçicek. Ben asla düzelemem çok kötüyüm derken dün ve bgn gayet iyim☺️ Galiba biraz uzun oldu kusurabakmayın☺️ Şimdiden herkeze hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum.Biz şuan 👨👩👦👦 Böyleyiz 💕💕
Fatmalipelit Ozlem2634 gözün aydın canim cok sevindim 37 hafta son diye biliyordum ikizler icin benim doktorum 37 dedi ama
Myisland Ozlem2634 Allah analı babalı büyütsün sağlıkla huzurla. Hayırlı evlatlar olsun ne güzel 2 ken 4 olmak.
Ozlem2634 Fatmalipelit benim doktorum 37 içinde alırız demişti belki kiloları biraz düşük olduğu için biraz daha bekletmiş olabilir benimkileri
Myisland Ozlem2634 maşallah. Ne güzel. Bende bi tane var. Ikinciyi bekliorum . Rabbim bizlerede nasip etsin insallah.
Ozlem2634 Fatmalipelit çok sükür sağlıkları yerinde sadece birinin sarılık değeri biraz yüksek onun dışında iyiz☺️
Ozlem2634 Minikkurbaa ayy ne güzel sende benim gibisin evdeki erkek oranı arttı bi anda☺️Hayırlısıyla senınde kucağına almayı nasip etsin allah
Ozlem2634 Mevsimbahar gerçekten bambaşka bir duygu herkez soylerdi ama yasayınca anlıyor insan bakıp bakıp aglıyorum benım mi bunlar dıye☺️
tgb123 Ozlem2634 Rabbim analı babalı büyütsün inşaAllah benim de 2 oğlum olcak inşaAllah.Bir aksilik olmazsa 19 Ekim de 35 +5 de planlı sezeryan yapacak doktorum.
Ozlem2634 tgb123 sende bendensın😁allah saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ama 35 biraz erken sankı bir sıkıntımı oldu