zuleyhabatman 13+6 gitmiştik doktora. Doktor kemik yapısına göre yüzde 60-70 erkek dedi ama tam net göremiyorum demişti gördüğüm kordon da ola bilir dedi bakarken bi güzel arkasını döndü 😊. Şimdi haftaya Cuma gidicez sabırsızlıkla bekliyorum inşallah bu sefer gösterir kendini arkasını dönmez bize. Rabbım elli aya düzgün sağlıklı evlat etsin hepimize inşallah 😊