Beybitooo 2. Bebeğim bu benim evet zararlı kola ama bizede zararli oglumda hergun ama hergun kola icerdim :) hamdolsun bir skinti çıkmadı. Kendiside iyi elhamdülillah .
Erimedi yani 😆
Suan 2. Ogluma hamileyim kendi bunyeme zarar veriyor suan cok nadir yarim bardak kola iciyorum. Hamilelik bir hastalik degil jerseyden kendini soyutlamak ne kadar dogru bilemedim.