Seda_123 ben owli siparisi verdim canim, sezeryanlarda kullanabilir yaziyor, ben xl almistim ölçü sıkalasına dikkat etmeden, o da bana uygun degilmis ama annem cok begendi, o da gobek fitigindan ameliyatli, 1 haftadir kullaniyor cok memnun, bende kendime m-l beden tekrar siparis verdim, urun hakkinda yorumlarda cok guzeldi..