Buseninkuzusu Kızlar selam 6+3 olduk. Fakat bir haftadır yutkunamayacak kadar boğaz ağrısı çekiyorum. Gribi atlatamadım. Bugün acile gittim. Damar yolu ile parol verdiler. Ilık su iç başka yapacak bişey yok dediler. Bitki çayını günde bir bardaktan fazla içme dediler. Hamileliğinde grip atlatan oldu mu? Ilık sudan daha iyi gelen bişey var mı? 😔
Mir Buseninkuzusu 15 gündür öksürük grip süründüm hala da devam ediyor meyve kabuklarından bile demledim olmuyor. Hamilelikte daha zor. Sıcak su limon ve bal iyi meyve ve su. Ama en son iki gün önce artık doktora gittim antibiyotik yazdı şimdi iyi oldum nerdeyse. Çok illet geçmiyor. Rabbim şifa versin
Cisemk Buseninkuzusu ben bal zencefil ve tarçını karıştırıp yiyodum canım o boğazı yakıyofu iyi geliyodu. Birde adaçayını kaynatıp gargara yapıyodum ama kesinlikle yutkunma
busroren Buseninkuzusu bende 12 haftalığımm, boğaz ağrısı çekiyorumm Sıcak suya bal limon içmek, sirke tuz gargarası iyi geliyor baya. Deneyebilirsin
Buseninkuzusu Mir canım benimde aynı işte gece öksürükten uyuyamıyorum. Kbb a mı gittin antibiyotiğin herhangi bir zararı var mı benimde geçmeyecek gibi😞
Mir Buseninkuzusu ben direk göğüse gittim hamilelikte kullanılandan verdi. 15 gün süründüm dedim ilaçsız geçireyim çok illetmiş geçmedi. Ciğere İnmemiş dedi bide inse enfeksiyon daha kötü bebek için mutlaka git geçmiyor yoksa
Serpilmth Bogaz ağrısı ve kurulugu için vicks sürüp tülbentle sarmanizi öneririm 2 sefer yaptım çok şükür hemen geçti benim
Esesli Serpilmth ben çok araştırdım. Hamilelikte yan etkisi kanıtlanmamış. 12.haftayı doldurmadan kullanmayın diyorlar. Yani bi kaç formda doktor öyle cevaplamış
Serpilmth Esesli valla canım bilmiyorum vicksin ne gibi zararı olabilir ki doktorlar diyorsa vardır bi bildikleri ama zaten ben 33 haftalikken kullandım.
Brcn Bu sabah ben de bogaz agrisi ile uyandim.. simdilik tuzlu su ile gargara ve ılık suya bal, limon (arada zencefilde ekliyorum) içerek idare ediyorum.. hee bi de bol bol c vitamini inşallah bir işe yarar
mugeaykut Kızlar 12 haftalık hamileyim , bende grip oldum öksürürken bebeğime zarar verecekmişim gibi geliyor korkuyorum , bişey olmaz dimi ?
Seymaanne Benimde akşamları başlayıp sabaha kadar Devam eden öksürüğüm var boğazım yırtılacak neredeyse öksürmekte ikimgündr böyle şiddetlendi. Şiddetli öksürük bebeğe zarar verir yazıyor nette de çok korktum 😵 nasıl geçer acaba ...
Buseninkuzusu Seymaanne canım öksürüğe bal çok iyi geliyor benimki öyle geçti sadece boğaz ağrısı kaldı
Esesli Seymaanne bende çok hapşırıyorum üst üste bazen kasığıma ağrı giriyor korkuyorum bişey olacak diye. Allah korur inşallah olmaz
deletedmom04 Seymaanne doktorum bişey olmaz dedi 1bucuk ay oksurdum sadece daha hareketsiz olabilir etkilenir. Ama sağlığı yerinde masallah
zkkknn Kızlar tek tek okudum lütfen dikkat edin .. ben suan 25 haftalik gebeyim . Geçirmiş olduğum gripten dolayı bebegimin kalbi su toplamış. 😢 suan ki su ile yasayabiliyor ama ... zencefil bal iyi geliyor bol bol su başka birşey yok .. Rabbim acil şifalar versin banada dua edin inşallah paşam bu süreci atlatsin Rabbimin izni ile ...
Buseninkuzusu zkkknn Allah şifa versin canımm çok üzüldüm inşallah sağlığınıza bir an önce kavuşursunuz ikinizde 😞
Buseninkuzusu Arkadaşlar teşekkür ederim tek tek okudum tek tek önerilerinizi dikkate alıcam Rabbim hepimize acil şifa versin sanırım bugün biraz daha iyiyim akşam saatlerinde kötüleşiyorum😞
Sdcbky Buseninkuzusu kaynamıs suyun içine 1 cay kasıgı zencefıl tozu 1 tatlı kasıgı bal karıstırıp ıcıyorum bardakta kalan tortuyu ıcmıyorum
Buseninkuzusu Sdcbky tamam canım çok sağol eve gidince denicem mutlaka bi de çalışıyorum o kadar zor ki 😞