2705merve ben bol bol zıbın, tulum ve ikili takımlardan aldım, battaniyeleri, bornozu ağız bezleri, emzirme önlüğü gibi şeyler aldım . Bebek arabası, yürüteç, ana kucağı, banyo seti gibi eşyalarını arkadaşım vericek. Onun da oğlu var çoğu şeyi kullanmamış. Kayınvalidemler de beşiğiyle gardrobunu biz alalım dedi. Bugün anne bebek çantasını aldım. emziği, biberonu, bezleri, ıslak mendili, deterjanı , şampuanı gibi şeyler kaldı. Süt sağma makinesi falan almayı düşünmüyorum şu an için. Bence çok acele etmeye gerek yok, maddi durum el veriyorsa bi iki kez çıkınca hallediliyor. Sadece arabasını, beşiğini araştırmak lazım