Gamzezz önermiyorlar canım onu ya en fazla 6 aya kadar kullanıyorlarmış sen onu anne yanı olarak alacaksan yeterli olabilir ama odasına yada eve bir tane beşik alacağım diyorsan ben kendi aldığımı tavsiye ederim hem en az 4 yaşına kadar kullanabilir hemde güzel bir beşik yani görünüşüde tabi ben odasına koydum anne yanı beşiğinden yeğenim hediye olarak almış onuda odama yanıma koyarım