Herkese merhaba , 5 haftalık hamileyim çok planlı bi gebelik değildi anksiyete tedavisi görüyordum ve yarıda kesmek zorunda kaldım 😩 Bi anda ilaçları kesince ilk 2 gece uyuyamadım atak geçirmekten korkuma . Doktorum pasiflora verdi yatmadan önce kullanıyorum ve sürekli kullanıcam galiba zor bi hamilelik geçiriyorum aynı zamanda .
Öğrenmek istediğim şey var mı benim gibi böyle psikolojik problemlerle uğraşan aşamayan sıkıntı yaşayan rahatlamaya çok ihtiyacım var . Yardım lütfenn 😔