Deletedmom139 Kızlar 1 ay 7 günlük bebegim var❣öğlenleri 2 saat güzelce uyurdu.artik 10 dk uyuyor uykusundan sanki canı yanıyormuş gibi ağlıyor 😢oyle gördükçe icim gidiyor. Dua sure okurken esneme oluyor kim okursa bebeğime. Acaba nazar mi degdi?birde suan atak haftasinda 3.günümüz kaldi onunda etkisi varmi napicami bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...
cansuuhakann Deletedmom139 atak hesaplayabiliyor musunuz ? Bizim de çok huysuz sürekli ağlıyor uyuyamıyor. Uyuyunca ağlayarak uyanıyor. Meğer Gaz sancısı çekiyormuş. Mahvoldu yavrum gazdan.
20182019 Deletedmom139 xnm nursy harves kullan gaz ilaci bende cekmistim bu etkli ilac cocgn gazdan kivranms yavrn dhaa cok minik ya
Deletedmom139 cansuuhakann banada burdan biri hesapladi.gaz sancisi olduğunu nasil anladınız? Biogia kullanıyoruz bağırsak düzenleyici ve gaz ilaci olarak geçiyor ishal yapti bizde
cansuuhakann Deletedmom139 bende başka gaz damlası kullanıyorum ama olmuyor işe yaramıyor. Mahvoldu çocuk ağlamaktan. Doktora götürdük röntgen çekildi içi gaz sıkışmalarıyla dolu bir gördüm içim gitti çocuk mahvolmuş dedi doktor.
Deletedmom139 20182019 biogia kullnyrm ishal yapti .gazdan uyandığını aklıma gelmedi. Gün icinde gazini cikartiyordu
20182019 Deletedmom139 cnm ckartsanda oluyrdur gaz o yeni doganlafda lanet gbi birsy gaz ya 3 4 aydan snra gecyr kendisi ckrtyr kizim 10 aylik olck ben ckartmasm kendisi ckqrtyr artk 🤭daha rahat ama 2 ay snra tekrr dogm yne benmde baslicak geceler