Kelebek7 ben ilk hamileligimde günde 4 5 bardak cay iciyordum. Ama 30.haftadan sonra çaydan bi tiksinti geldi. 30.haftadan sonra icmedim hic. Kahveyi zaten fazla sevmem. Sadece misafirlige gittiğimde kahve verirlerse icerim o kadar. Şuan 2.ye hamileyim. Yine 5 6 bardak iciyorum günde 🤷🏼♀️