Zeynepca Kızlaarr 29+3ikizlere hamileyim ama bi saattir falan adet sancısı gibi bişeler oluyor. Sanki adet olacakmışım gibi bide karnımda ağrıyo sizce doğum belirtisi falan olabilir mi?
Biyolog Zeynepca o haftada benimde 2 3 gün sizi geliyordu adet sancısı gibi. Dr um normal olduğunu söyledi bebegumde sağlıklı çok şükür. Içine sinmez ise tabi yine dr a danış
BirVeraAnnesi35 Zeynepca son 2 haftadır üc dört günde bir bnde o karın ağrısıyla uyanıyorum cuma kontrolum var bende merak ettim neden olduğunu birçok bayan aynı durumdan muzdarip
Meryu Ecmelinannesi niye ^^^^^HEMEN GİDİP BAKTIR^^^^^^^ diyosun? Senin çok kötü bi deneyimin mi oldu???
37aysgl Zeynepca şuan aynı durum bendede mevcut adet olcakmış gibi bi ağrı var karnımda bacağımda nedir bende anlamadım
Meryemsnlk 37aysgl idrar yolu enfeksiyonu olabilir benimde ağrım vardı test yaptırdi doktorum enfeksiyon çıktı bilginiz olsun diye yazıyorum
Kbramsa Zeynepca aynı ağrıyı yaşıyorum sık sık doktorum yalancı sancı olduğunu söyledi ama ben 36. Haftadayım haftan erken olduğu için istersen bi git baktır yine için rahat etsin hem
Meryemsnlk Zeynepca merhaba ben 37 haftalık hamileyim benimde aynı şekilde adet ağrısı gibi belim ağrıyodu idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı doktorum enfeksiyon dan ağrım olduğunu söyledi
BirVeraAnnesi35 Zeynepca benm hep adet sancısı gibi oluyor cuma sorucam doktoruma bnde ama galiba yalancı sancılar olabilir bilmiyorum ama