neviinn Demir ilacına başlamıştı doktorum hemen ishal yaptı sabrettim bi kaç gün ama banamısın demedi dayanamadım bıraktım Sağlık ocağı da başka bir demir ilacı verdi o da aynısını yaptı Hatta bugün ishal ve ağrısı yüzünden işten çıkıp eve gelmek zorunda kaldım Doktorumla konuşucam kullanmasam zararı olur mu diye Aranızda hamileliğinizde demir hapı kullanmayan var mı?? (Bu arada değerlerim düşük değil takviye için verdiler)
ekara neviinn demir değerin düşük değilse 2 günde bir alabilirsin. Demir hapları genelde kabız yapar ishal yaptığını duymamıştım. Demir bebeğin için değil senin için gerekiyor. Banada doktorum istersen kullanma sonuçta afrikada doğum yapanlar kan ilacımı içiyo dedi ama içmezsede doğumdan sonra saçsız kalırsın komple dökülür dedi
Turkolog neviinn ben kullanmıyorum dut pekmezi içiyorum kan değerlerim yükselmiş biraz çok şükür. Doğal takviye deneyebilirsiniz
Ilknur_emin neviinn canım bana verdiği de kabız yaptı kabızlık içinde başka bir tane daha Yazıp dengeledi bence bırakma doktorunla konuş biz çözüm bulacaktır benim kullandığının adı maltofer doktoruna sormak istersen
zynpgdkl neviinn benimde ilk başlarda düşük değildi sonraları çok düşüyor banada Demir hapı yazdı çok şiddetli mide bulantısı kusma yaptı kendi kendime bıraktım bi ara kullandım geri bıraktım Demir depolarım boşalmış b12 vitaminim sınırın altına inmiş hapı günde 2ye çıkardı mecbur kullandım ama yükselmedi son 1 aydır 3-4 günde serumunu ve haftada iğnesini yaptırıyorum haftaya belli olacak yükselip yükselmediği şuan 35+4 haftalığım yükselmezse damardan kan takviyesi yapacağız dedi doktorum😔.. kullanın sizde evlatlarımız için mecburuz.. rabbim bebişlerimize sağlık versin..
Biyolog Canım benide kabiz yaptığı için bıraktım 2 ay. Ve kan değerlerim baya düştüğü için bu sefer günde 2 ye çıkardı dr. Maalesef kullanıcaz canim bizim depolarımız tükeniyor. Gyneferon kullanıyorum basından beri
Cigdem07 Biyolog Demir ilacı zaten kabız yapar. Demirin düşükse bırakman önerilmez kullanman lazım. Aynı sorun bendede var ama doktorum demirin düşük sakın bırakma dedi Ve demir ilacı kullanmama ragmen. Artık bebek gelene kadar sabır edecegiz :)
Sereke neviinn canım bende Demir hapı kullanıyorum ferrum adı ama hiç kötü etkisi olmadı tabi çok işe yaradı mı tekrar tahlil yaptırıp görücem
Ftmemne neviinn aynı durum bende de var. İshal ve karın mide ağrısı yaptı.ama doktorum devam etmem gerektiğini söyledi
Seda_123 neviinn Herkeste şikâyetçi nedense bu vitamin ilaçları yüzünden bir bana yan etkisi olmadı galiba rahat rahat kullanıyorum düzenli bir şekilde 😂
Peluskaa Bende kullanıyorum demir ilacı çok afedersiniz dışkılamada simsiyah oldu kullandıgımdan beri umarım problem değildir bu durum 🙄 dr da tatilde soramıyorum 🤷🏻♀️
Elizikram Aynı şekilde bendede ishal yaptı canım her gün değil iki günde bir alıyorum bazen üçe bile sarktığı oluyo 🤷🏻♀️
kusyurek neviinn maltofer ve ferrum fort kullandım bunlar bi yan etki yapmadı ama bi ara ferramat diye bi hap vermişlerdi içince ishal yaptı bana da.. başka bi hap yazabilir doktoruna söylersen🤗
filiz08 neviinnönceki hamileliklerimde hiç kullanmadım doğuma kadar.Ameliyattan sonra verilen paketi bitirdim sadece.Benim kanımda hiç düşme olmuyo 11 i aşağı hiç düşmedi.Ama bu hamileliğimde çok halsiz gördüğü için iki ye çıkardı günde.unutmadığım süre içinde kullanıyorum.Bırakacaksanda doktoruna danışarak bırak.Ya da etkisi farklı olan isale sebep vermeyen takviye birşey önermesini iste.Ama doktora sormadan bırakma.Ben danışmıştım herşeyden yiyebiliyordum ve her kontrolümde kanım iyi çıkıyordu