Tanjuyagmur8990 valla kuzum benim çatı muayenem zor geçti çatım dar olduğu için doktorum başta deneyelim normal doğumu dedi ikinci Çatı muayenesinde doktorum zorlamayalım dedi 40+5 olmuştuk sezeryana alalım dedi iyi ki de sezeryan olmuşum bebeğim kakasını yapmış ama yememiş Allah’a şükür kalp atışları düzensiz atmaya başlamıştı yani olduğundan yüksek atmaya başlamıştı normal doğuramazmışım zaten benimde cesaretim gitmişti açıkcası , herkesin bir olmaz tabiki , ve benim hiç açıklığım yoktu