Aleyna68 benim ilk hamileligimde belim ağriyordu. Bide akıntım coktu. Geçen ay adet günümde cok az bi leke geldi. Ben adet sandim. Etraftakiler doğumdan sonra adet düzensizligi olur deyince önemsemedim. Sonra bi grip başladi. Acillik oldum resmen. Hicbir şey yiyemiyordum. Cok halsizdim. Serum felan vuruldum. Sonra adet olmayinca içime şüphe düştü. Evde test yaptim ve pozitif 😑 6 haftalik hamileyim simdi. Yani leke ve grip ilk belirtiydi.