vallahi artık ne konu okuyasım geliyor ne birşey yapasım.. Sürekli bir tartışma laf sokma.. Sürekli bir hadsizlik.. Burda aynı duyguları yaşayan insanlarda ortak birşeyler paylaşalım, biraz kafa dağıtalım diyoruz.. yok olmuyor.. burada da anlayış, saygı sıfır..