Esra_1234 Selam kızlar ıkı gundur sankı ıdral keaem cok doluymus gıbı batma ve agrı yapıo sızce bu normalmı 12 haftalık hamıleyım.. Ara arada alt karnımda agrılar oluyor
Lindam Esra_1234 Bebek şuan en alt bölgede zamanla yukarı çıkacaktır ve geçecektir 20.ci haftayı buluyo geçmesi