CerenAkbulut Ataly bununla ilgili açılmış dünya kadar post var, arama bölümünden onlara bakabilirsiniz.
Mskywalker Canım ben 14 gün önce doğum yaptım. Sıralayayım sana. Kendim için; 1 gecelik 2 pijama takımı 1 paket depend 1 hırka 2 çift çorap 2 terlik Göğüs pedi Göğüs ucu kremi Emzirme atleti Emzirme sütyeni İç çamaşırı Ped Havlu Şampuan-Sabun-Diş macunu-Diş fırçası Yani benim doğumum acil oldu. Temel şeyler hazır olsa da hastane çantam tam hazır değildi. Mesela göğüs pedi,göğüs ucu kremi,iç çamaşırı,emzirme sütyeni,atleti,ped,havlu falan hiç kullanmadım. Aynı şekilde duş alırım belki hastanede diye koyduğum şampuanı falan da hiç kullanmadım. Zaten ayağa zor kalkıyordum nasıl duş alayım 🤣 Toka mutlaka olsun yanında. Ben paket lastiğiyle bağlamak zoruna kaldım saçımı ve açarken çok zorlandım 🙄 Depend hayat kurtarıcı. Evde bile ilk günler kullandım. Hatta söylemekten utanmıyorum,dependi çıkartmam ve normal iç çamaşırına dönmem baya zor oldu 😂 alışınca bırakamıyor insan çok büyük kolaylık. Bebeğim için; 1 adet 10lu hastane çıkışı 2 tane 5li hastane çıkışı Yedek çorap,önlük,eldiven,şapka 20 tane bez 4 tane alt açma bezi 4 tane ağız silme mendili Pişik kremi Emzik Biberon Küçük alıştırma bardağı Mama kaşığı Temizleme pamuğu Bebeğim için de bir tane 5li hastane çıkışını ve önlükleri kullanmadım hiç. Temizleme pamuğunu,biberonu,emziği de kullanmadım. İlk etapta sütüm çok az olduğu için alıştırma bardağına mama yapıp mama kaşığıyla verdim. Zaten bizim hastane her şeyi veriyormuş boşuna taşımışım 🤷🏻♀️ Onu da iyice bir öğrenin. Bizimki ayakkabı cilasından dikiş setine kadar her şeyi verdi. Boşuna çantanıza yük etmeyin.