aslikls3 Merhaba kızlaaar... bugün yeni bir şey duydum sağ kasık veya sağ kuyruk sokumu ağrırsa bebek kız sol ağrırsa erkek diyorlar var mı bu durumu yaşayan ? 😊 bu arada benim sağ kuyruk sokumun ağrıyor ve bebeğim kız inşallah
zelis63 aslikls3 canm o kişiden kişiye değişir dün buna benzer bir post daha vardı solda olup kız olanda var sağda erkek olanda ben solumda hissetim erkek benmki ama dediğim gibi değişiyor kişiden kişiye
Celins_ aslikls3 ilk belirtilerimden biri de sağ kasık ağrısıydı şuan 30 haftalığız oğlum olucak tatli da yemedim hep meyve ve ekşi şeyler istedi canim 😂 cinsiyetle belirtilerin alakasi olduğunu sanmiyorum😂
Aturkk aslikls3 alakası yok benım ilk kızım hep soldaydı sol kasıgım agrıyordu simdi yine kızım var oda hep sagda sag kasıgım agrıyor🤷🏻♀️😀 cinsiyetle belirtilere inanmıyrum ben her hamilelik farklı cinsiyet aynı olsada
Aynurnaz solumda hissettim hep ilk zamnalar erkek cinsiyetimiz ama bunun cinsiyetle alakalı olduğunu sanmam
Baloglum93 Valla heralde benim acı eşiğim çok yüksek olduğundan ben hiç bişi hissetmedim hamile değilmişim gibi devam ettim hayatıma ne bı ağrı ne kusma hiç bişi olmadı
aslikls3 Ben de belirtilere inanmam ama bi tanıdık kuyruk sokumunun sağı ağrıyorsa kızdır dedi zaten cinsiyeti kız dedim ben de 😂