Deletedmom0006 2 yakından sonra bebek özerk döneme giriyor yani kandi başına hareket etmek istiyor kendi başına yemek istiyor, odayı ayırmanın en uygun zamanı bu aslında yani bende böyle düşünüyorum ama her çocuğun gelişimi kendine özeldir kimi erken dönem değiştirir insan kendi çocuğunu izleyip karar vermeli. Ama 0-2 yaş çocuk için gerçekten çok önemli ahlak gelişimi kişilik gelişimi ilerdeki hayatını burda belirliyoruz gibi