canimoglum53 canım geçenlerde bu ıslak mendillerle ilgili baya araştırma yaptım. Maalesef hepsinde az da olsa kimyasal var. Şikayetvar.com da unibaby ile ilgili pişik şikayetleri var.
Ben e bebek de satılan baby&me diye bir markanın pamuklarını aldım.
Normal su ile ıslatıp siliyorsun.
Biraz zahmetli ama en azından ilk 3-4 ay bunu kullanmalı diye düşünüyorum .
En hassas dönemleri.