Zuzum_20 canım benim gebe kalmanın yumurtaliklarla ilgisi var rahimle ilgisi yok hatta rahmi ters bı kadın hamile kaldığında Bebek büyüdükçe rahim diğer kadınların ki gibi şekle giriyor doğumdan sonra eski haline geri dönüyor yani bu bir kusur değil bı engel değil doktorun heralde seni başından atmak için böle kestirip atmış internette de araştır gebe kalmaya asla ama asla engel değil çocuğu olmayan insanlara uygulanan tedaviye de bakarsan hep yumurta çatlatma yumurta geliştirme ile ilgili tedaviler var hiç hamile kalamayan biri için rahim tedavisi görüldüğünü ne duydum ne şahit oldum ayrıca ben üç yıldır kadın doğumda çalışıyorum bir sürü böle hastamız var çatır çatır hepsi hamile kalıyor hatta bu rahimin bir sürü sekilleri var kalp şeklinde olan iki gözlü rahimlerde var ama hepsi de hamile kalabiliyor hamilelikle ilgili hiç bi zorluk engel değil .