Yesmckmk çok iyi anlıyorum seni. Evet söyleme bile emin olmadan ben kalp atışlarını duyduğumda söyledim kendi anneme ve kayınvalideme bile. Millete 3. Aydan önce söylemedim. Çünkü korktum. Zor hamile kaldım zaten. Gönlünü ferah tut. Artık tıp gelişti tedavini ol ama eşini de kendini de yıpratma. Allah yardımcın olsun canım