Peaceful sevval55 bana şöyle hafif kullanışlı birşey lazım hangisi iyi olur? Ama yeni doğduktan başlasın istiyorum
Cgclskn sevval55 Benim gözüm Anex te ama bu forumda kullanan duymadım. Ben 19 haftalık olduğum için beklemedeyim.
sevval55 Cgclskn canım anex dünyaca ünlü bir marka pahalı oldugu ıcın kimse alamıyor desek yeridir ondan kullanan duymamıssındır😀 yoksa benm gözüm hep anexte