Oznurcakir Canım biz yeni evliydik o yüzden gelebilmek için ameliyat oldu eşim kremi nasıl kullandı söylemezdi kendi kullanırdı ama sıcak suya otururdu rahatsız etmiyorsa keşke anneniz ameliyat olmasaydı çünkü eşim şuan da çok rahatsız hala sıkıntı çekiyor ve hala sıcak suya oturuyor 4 yıl oldu yine de geçmiş olsun .