asyaa15 canım bence alma. Benim hiç yoktu şuan bildiğin ürediler.iğne falan kullanmıyorum onunla bağı yok. Birde özellikle göbek çizgisi kısmında yoğun koyu ve batık olmaya başladı. Ama almayı düşünmüyorum doktorum gayet normal progestoron hormonu nedeniyle dedi. Hayırlısı ile doğurayım sonrasını düşünürüz